z ostatniej chwili
W dniu 18 czerwca 2024 r. biuro ewidencji ludności czynne w godzinach od 7:00 do godziny 11:00. Skrócenie czasu pracy spowodowane jest przyczynami technicznymi. Uprzejmie informuję, że od dnia 13 czerwca 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2024 roku Urząd Gminy Mszana Dolna będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 Kasa urzędu czynna: Wtorek: 8:00-12:00 Środa: 13:00-15:00 Czwartek: 8:00-12:00 Wpłaty dokonać można w każdej placówce BS Mszana Dolna – bez prowizji
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A
Biuletyn informacji publicznejCyberbezpiecznyWybory uzupełniającetransmisjadostępnośćOtwórz się na pomocProfilaktyka jodowaStrategia terytorialnawyposazeniekoronawirusstudiumrodoJak zatwić sprawęOgłoszenia WójtaProgram Czyste PowietrzeDziedzictwoCała naprzód IIPlan zagospodarowania przestrzennego - interaktywna mapaProfil zaufanyinterpelacjeostrzezenia meteocyfrowa gminaremont kwateryJustyna Kowalczykgmina w obiektywie.htmlGaleria zdjęćznpOdkryj Beskid WyspowyObrona cywilnae-urzadkanalizacjadeklaracjaDostępnośc aplikacjiinformacje-do-banerow/datacje-z-budzetu-panstwasdsUrząd statystycznyBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Raba Niżna - etap IIIjakości powietrzaEkointerwencja

zadania


I PIETRO

 

pokój 25,26 - A. Czyrnek
telefon: 33-19-814 wew.126, 614

 

  • prowadzenie numeracji nieruchomości stanowiących własność gminy i osób fizycznych,
  • potwierdzanie ostateczności aktów własności ziemi,
  • wydawanie postanowień prostujących do aktów własności ziemi,
  • scalanie i podział nieruchomości- wydawanie decyzji zatwierdzających podziały nieruchomości,
  • regulacja stanu prawnego gruntów będących we władaniu gminy,
  • wydawanie postanowień o wszczęciu postępowania rozgraniczeniowego dla nieruchomości stanowiących własność osób prywatnych, i z urzędu, oraz opracowanie decyzji o zakończeniu postępowania,
  • zarządzanie i gospodarowanie nieruchomościami przez gminę,
  • ustanawianie trwałego zarządu,
  • oddawanie nieruchomości gminnych w dzierżawę,
  • sporządzanie wniosków o komunalizację mienia,
  • przygotowanie dokumentacji związanych z utrzymaniem nieruchomości gminnych,
  • zlecanie wyceny nieruchomości,
  • organizacja przetargów związanych ze zbyciem nieruchomości komunalnych.