z ostatniej chwili
W dniu 18 czerwca 2024 r. biuro ewidencji ludności czynne w godzinach od 7:00 do godziny 11:00. Skrócenie czasu pracy spowodowane jest przyczynami technicznymi. Uprzejmie informuję, że od dnia 13 czerwca 2024 roku do dnia 31 sierpnia 2024 roku Urząd Gminy Mszana Dolna będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 Kasa urzędu czynna: Wtorek: 8:00-12:00 Środa: 13:00-15:00 Czwartek: 8:00-12:00 Wpłaty dokonać można w każdej placówce BS Mszana Dolna – bez prowizji
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem
Powiększ: A A A
A A A A A
Biuletyn informacji publicznejCyberbezpiecznyWybory uzupełniającetransmisjadostępnośćOtwórz się na pomocProfilaktyka jodowaStrategia terytorialnawyposazeniekoronawirusstudiumrodoJak zatwić sprawęOgłoszenia WójtaProgram Czyste PowietrzeDziedzictwoCała naprzód IIPlan zagospodarowania przestrzennego - interaktywna mapaProfil zaufanyinterpelacjeostrzezenia meteocyfrowa gminaremont kwateryJustyna Kowalczykgmina w obiektywie.htmlGaleria zdjęćznpOdkryj Beskid WyspowyObrona cywilnae-urzadkanalizacjadeklaracjaDostępnośc aplikacjiinformacje-do-banerow/datacje-z-budzetu-panstwasdsUrząd statystycznyBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Raba Niżna - etap IIIjakości powietrzaEkointerwencja

Jak i gdzie załatwić sprawę


Budynek Urzędu Gminy składa się z 3 kondygnacji. Oto jak rozmieszczone zostały w naszym urzędzie poszczególne działy w przyporządkowanych im numerycznie pokojach:

 

 

PARTER

 

  • Punkt Konsultacyjny Terapii i Uzależnień - 1
  • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 4,5,6
  • Sekcja Świadczeń - 4
  • Pracownicy Socjalni - 5
  • Świadczenia Rodzinne - 6
  • Starostwo Powiatowe w Limanowej Oddział Zamiejscowy Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami i Katastru - 10A
  • Starostwo Powiatowe w Limanowej Oddział Zamiejscowy Wydział Budownictwa i Architektury - 10B

 

 

I PIĘTRO

 

  • Księgowość Budżetowa - 21
  • Skarbnik Gminy - 21
  • Podatki - 22, 23
  • Sprawy Wojskowe i OC - 24
  • Małopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 24
  • Gospodarka Gruntami - 25
  • Gospodarka Przestrzenna - 26
  • Kasa - 27
  • Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste - 29
  • Kadry, Sekretarz - 31
  • Sekretarz - 31
  • Sekretariat - 32
  • Z-ca Wójta - 33
  • Wójt - 34
  • Sala Narad - 35

 

II PIETRO

 

  • Referat Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwo i Leśnictwo - 38,39
  • Biura Rady Gminy - 40
  • Inwestycje i Zamówienia Publiczne - 42,44
  • Kultura i Turystyka - 47
  • Straż Gminna - 50
  • Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkól  - 52,53,54,55